1. Czym konkretnie zajmuje się WHITE EVENTS?

Jesteśmy agencją ślubną. Naszą specjalnością jest całościowa organizacja ślubu i wesela. Zajmujemy się planowaniem, stylizacją i realizacją uroczystości ślubnych na najwyższym poziomie.
Dbamy o każdy aspekt ślubnego projektu. Pośredniczymy w kontakcie ze lokalizacją i innymi podwykonawcami, negocjujemy z nimi warunki współpracy, a podczas dnia ślubu nadzorujemy ich pracę, aby wszystko odbyło się zgodnie z planem.
Dla naszych Klientów jesteśmy doradcą i przyjacielem, źródłem wiedzy i inspiracji. Wskazujemy najlepsze rozwiązania zgodne z ustalonymi wytycznymi i stylem. Działamy na rzecz i dla dobra naszych Klientów zarządzając również ich budżetem ślubnym, dlatego wszystkie wypracowane rabaty i upusty zawsze przekujemy naszym ślubnym Parom.

2. Jakie macie doświadczenie?

Działamy w branży eventowej od ponad 8 lat. Zorganizowaliśmy już niemal 100 wyjątkowych wydarzeń dla klientów biznesowych i indywidualnych. Zebrana w ten sposób wiedza jest solidną podstawą do oferowanych przez nas dziś usług. Dzięki niezliczonej ilości doświadczeń z czystym sumieniem możemy siebie określić ekspertami w branży. Mamy talent do projektowania i planowania wydarzeń. Swobodnie poruszamy się w kontaktach z podwykonawcami i doskonale wiemy czego od nich oczekiwać. Nasz gust i wyczucie dobrego smaku przejawia się w pięknych stylizacjach i dekoracjach. Podczas koordynacji imprez jesteśmy w swoim żywiole i nawet praca pod presją czasu nas nie zniechęca. Współpracowaliśmy już wieloma wymagającymi klientami, a nic innego tak nie rozwija jak wyzwania!
Cały czas poszukujemy swojej lepszej wersji, odkrywamy coś nowego, pracujemy nad rozwojem osobistym, szkolimy się i inspirujemy…

3. Kim jest ślubny konsultant / wedding planner?

Wedding planner to doradca, organizator, manager, kreator, stylista, logistyk, reżyser i… przyjaciel Pary Młodej. Osoba wielu talentów, zawsze gotowa do zadań specjalnych!
Nadrzędnym zdaniem wedding plannera lub konsultanta ślubnego jest pomoc narzeczonym w organizacji ich ślubu. W tym celu profesjonalny wedding planner powinien posiadać szereg cech i umiejętności oraz co ważniejsze odpowiednią wiedzę i doświadczenie z branży ślubnej i eventowej, aby móc świadczyć swoje usługi.

4. Na jakim obszarze Polski działacie?

mapkaNasza siedziba znajduje się w Szczecinie.
Działamy na terenie województw:
  • zachodniopomorskie
  • lubuskie
  • wielkopolskie
  • pomorskie
  • kujawsko-pomorskie
  • a nawet na morzu Bałtyckim 🙂
Jeśli chcielibyście poznać nas osobiście to takie spotkanie jest możliwe w Szczecinie, Stargardzie, Policach, Nowogardzie, Świnoujściu, Pyrzycach, Gryfinie, Koszalinie, Słupsku, Pile, Gorzowie Wielkopolskim, Zielonej Górze i w Poznaniu.

5. Jak wygląda współpraca z WHITE EVENTS?

Właściwa współpraca z WHITE EVENTS rozpoczyna się od podpisania umowy. Natomiast jak szczegółowo ona przebiega przy projekcie ślubnym przedstawiamy w zakładce JAK PRACUJEMY: http://www.whiteevents.pl/agencja-slubna-w-pracy – zachęcamy do zapoznania się:)
Jesteśmy butikową agencją wedding plannerską co oznacza, że dużą wartością dla nas jest jakość i klient. Naszą pracę można porównać do prowadzenia butiku. Dbamy o komfort i miłą atmosferę. Zawsze jesteśmy dyspozycyjni i uśmiechnięci. Nasza oferta jest spersonalizowana co oznacza, że to my dopasowujemy się do oczekiwań i potrzeb klienta, a nie na odwrót. Selekcjonujemy podwykonawców pod kątem preferencji klientów i wskazujemy najbardziej odpowiednich. Dzięki nam nie musicie interesować i martwić się niezliczoną ilością spraw, ponieważ jesteśmy od tego, aby doradzać i dostarczyć gotowe, właściwe rozwiązania.
Współpracując z WHITE EVENTS macie gwarancję powodzenia przedsięwzięcia, a Wasz ślub będzie najpiękniejszym i najbardziej romantycznym przeżyciem – będzie spełnieniem Waszych marzeń!

6. Jestem zainteresowana współpracą, co dalej?

Jeśli jesteś zainteresowana współpracą to zachęcamy do kontaktu z nami. Wystarczy telefon lub e-mail, w którym pokrótce przedstawisz nam swoje wstępne oczekiwania i wytyczne dotyczące: terminu i lokalizacji uroczystości oraz planowanej ilości gości weselnych.
Czekamy na Twoje zapytanie!

7. Czy pierwsze spotkanie z WHITE EVENTS jest płatne?

Pierwsze spotkanie z WHITE EVENTS jest całkowicie bezpłatne. To niezobowiązująca rozmowa o planach, pomysłach i oczekiwaniach co do Waszego ślubu i wesela.  Dzięki temu spotkaniu poznamy Was lepiej i będziemy mogli przygotować dopasowaną do Waszych potrzeb ofertę współpracy z nami.

8. Ile potrzeba czasu, aby zorganizować ślub?

Na podstawie naszego doświadczenia możemy stwierdzić, iż średnio potrzeba około 4 – 5 miesięcy na organizację ślubu i wesela. Czas jest jednak pojęciem względnym, ponieważ to od stopnia skomplikowania projektu ślubnego głównie zależy ile czasu faktycznie będzie trzeba poświęcić na przygotowanie wydarzenia.
Nasi Klienci zgłaszają się do nas na około 8 – 10 miesięcy przed planowanym ślubem. Taka perspektywa czasu daje nam jako organizatorom możliwości swobodnego doboru podwykonawców oraz negocjacji z nimi. Zdarzyły się nam również przypadki, gdy klienci zlecili nam organizację ślubu i wesela na 2 – 3 miesiące przed realizacją:) …Odpowiemy od razu – tak, wszystko się udało!
Zawsze jesteśmy gotowi na nowe wyzwania – zatem nawet jeśli jesteście już w trakcie przygotowań i potrzebujecie pomocy to czekamy na zapytania. Przedślubne S.O.S mamy opracowane do perfekcji 🙂

9. Na czym polega usługa - kompleksowa organizacja ślubu i wesela?

Usługa WHITE EVENTS – kompleksowa organizacja ślubu i wesela jest dedykowana parom, które chcą zlecić wszelkie możliwe zadania organizacyjne konsultantowi ślubnemu. W tym przypadku klienci zazwyczaj nie mają jeszcze ustalonej daty ani miejsca uroczystości. Na taką opcję współpracy decydują się zazwyczaj pary międzynarodowe na stałe przebywające za granicą oraz klienci, którzy nie mają aż tyle czasu i energii, aby w pełni poświęcić się organizacji swojego ślubu.

10. Czy możliwa jest współpraca jeśli na stałe mieszkamy za granicą?

Oczywiście, że tak! Grono naszych klientów przebywa na stałe poza granicami Polski. W takim przypadku wszelkie kontakty odbywają się telefonicznie, przez e-mail lub od czasu do czasu spotykamy się via Skype. Staramy się maksymalnie odciążyć klientów i zminimalizować konieczność odwiedzin w kraju przed uroczystością. Zdarzyło się nam nawet, że z Panem Młodym spotkaliśmy się osobiście dopiero na dzień przed realizacją! Odległość nie ma dla nas żadnego znaczenia – liczy się powierzone nam zaufanie 🙂

11. Czy organizujecie śluby w plenerze?

Tak, organizujemy ślubne uroczystości w plenerze. Dzięki zmianom w prawie polskim ślub cywilny od około roku może odbyć się poza murami Urzędu Stanu Cywilnego. Na takie rozwiązanie decyduje się coraz więcej par, które nie planowały religijnej uroczystości.
W ramach organizacji ślubu w plenerze pomagamy w formalnościach. Wyszukujemy idealnych lokalizacji. Odpowiednio aranżujemy miejsce ceremonii oraz je dekorujemy. Zapewniamy oprawę muzyczną i nagłośnienie. Dbamy przede wszystkim o to, aby uroczystość odbyła się zgodnie z prawem polskim.

12. Ile kosztują usługi WHITE EVENTS?

Wysokość wynagrodzenia dla WHITE EVENTS jest stała i jest ustalana wspólnie na samym początku – jeszcze przed podpisaniem umowy. Nie uzależniamy naszego wynagrodzenia od wielkości budżetu, a od ilości zadań oraz zakresu odpowiedzialności jaką powierzają nam klienci.
WHITE EVENTS nie pobiera prowizji ani nie nalicza marży od wynagrodzenia podwykonawców, których wybierzecie do współpracy przy Waszej uroczystości. Wszelkie rabaty i upusty jakie otrzymujemy od podwykonawców zawsze przekazujemy naszym klientom. Jeśli dokonujemy wpłat lub zakupów w imieniu klienta to dokumentujemy je i rozliczamy się z nim na podstawie pokwitowania, paragonu lub FV otrzymanej od podwykonawcy.

13. Ile kosztuje ślub w Polsce?

To bardzo często zadawane nam pytanie:) Niestety nie jesteśmy w stanie podać uśrednionej kwoty, ponieważ zależy ona od wielu zmiennych. Oto 2 podstawowe czynniki generujące budżet ślubny:
•  data uroczystości – śluby i wesela organizowane w tygodniu są tańsze, od tych klasycznie organizowanych w soboty. Ponadto uroczystości ślubne organizowane poza sezonem ślubnym tj. od kwietnia do października będą również tańsze. Z czego to wynika? Z ilości zainteresowanych danym terminem klientów. Im mniejsze zainteresowanie, tym podwykonawcy są skorzy do udzielania większego rabatu:)
•  ilości gości weselnych – im więcej gości weselnych tym większe spożycie alkoholu i napojów, i co ważniejsze więcej porcji menu – co przelicza się na znaczne różnice w budżecie ślubnym
Poza tymi czynnikami wpływ na wielkość finalnego budżetu ślubnego ma m.in. to jakich podwykonawców zatrudnicie, w jakim miejscu zorganizujecie ceremonię i przyjęcie weselne lub to czy opłacicie gościom weselnym nocleg…. Możliwości jest wiele i to od Was zależy jak będzie wyglądać Wasz ślubny budżet.

14. Jaką usługę WHITE EVENTS klienci wybierają najczęściej?

Najczęściej wybieraną usługą WHITE EVENTS jest koordynacja dnia ślubu i wesela. Zdecydowali się na nią wszyscy nasi byli jak i obecni klienci.
Koordynacja dnia uroczystości przez konsultanta ślubnego to kwintesencja tej profesji:) Naszym nadrzędnym zadaniem jest dopilnować, aby dzień ślubu był tym najpiękniejszym i aby wszystko odbyło się zgodnie z planem. Obecność wedding plannera podczas ostatnich przygotowań jak w trakcie uroczystości to gwarancja powodzenia całego misternie przygotowanego przedsięwzięcia. Dzięki naszej obecności Para Młoda może skupić się na tym co najważniejsze – na sobie i na zaproszonych gościach.

15. Jak będzie wyglądć praca ślubnej konsultantki w dzień naszego ślubu?

Dzień koordynacji ślubu zaczyna się bardzo wcześnie, bo już od samego rana nadzorujemy osobiście ostatnie przygotowania. Dbamy o każdy, nawet najmniejszy detal przedsięwzięcia. Pomagamy również Pannie Młodej w przygotowaniach. Koordynujemy przebieg uroczystości i przyjęcia, nadzorujemy podwykonawców oraz dbamy o gości weselnych. Pilnujemy godzin i jakości serwisu posiłków przez catering. Zajmujemy się osobiście wszelkimi sprawami, od których zależy powodzenie przedsięwzięcia. Staramy się przy tym być niewidoczni dla gości.

16. Ile ślubów realizujecie w jednym dniu?

Jeden konsultant ślubny ma w danym dniu zawsze tylko jedną realizację. Dla nas liczy się jakość a nie ilość realizacji. Możecie być spokojni, że podczas Waszego dnia ślubu będziemy w pełni dostępni oraz skupieni tylko i wyłącznie na Was i Waszych potrzebach.

17. Czy muszę zdecydować się na konkretny pakiet współpracy z oferty?

Zakres współpracy z WHITE EVENTS zawsze ustalany jest wspólnie na samym początku. Uwarunkowany on jest Waszymi potrzebami. Nasze początkowe pakiety współpracy są jedynie wstępem do rozmowy o organizacji Waszego ślubu i wesela.  Nie musicie decydować się na cały pakiet, jeśli nie ma takiej potrzeby. Staramy się zawsze wsłuchać w Wasze oczekiwania, aby móc przygotować idealnie dopasowaną do Was ofertę współpracy z WHITE EVENTS.

18. Jaki mamy wpływ na to jak będzie wyglądać nasz ślub?

Bez obaw! Angażujemy się w organizację Waszej uroczystości w takim stopniu w jakim sobie tego życzycie. Nie chcemy odbierać Wam radości, która płynie z planowania ślubu. Wszystko uzależnione jest od wytycznych Pary Młodej i ustalonego zakresu naszych obowiązków. To Wy podejmujecie decyzję o formie naszej współpracy, o tym jak często się kontaktujemy w sprawach organizacyjnych. Osobiście dokonujecie wyborów podwykonawców z pośród naszych propozycji. Od tego jesteśmy, aby wspierać i doradzać.
Zatem można stwierdzić, że macie 100% wpływ na to jak będzie wyglądać Wasz ślub!

19. Czy będziecie również na naszych poprawinach?

Tak, jeśli będziecie sobie życzyć naszej obecności. To czy będziemy obecni podczas poprawin zależy od tego czy na ten dzień zostały zaplanowane kolejne atrakcje, które wymagają naszego nadzoru oraz od zakresu naszych obowiązków. Wszystko zależy od naszych ustaleń. My jak zawsze jesteśmy bardzo elastyczni i otwarci na wszelkie ewentualności – zawsze możecie na nas liczyć!

Masz więcej pytań?

Napisz do nas: biuro@whiteevents.pl